• Instagram Social Icon
  • Google+ Social Icon
  • Facebook Social Icon
  • Twitter Social Icon
healthtrends.pl © 2017 All Rights Reserved.

Składniki odżywcze poprawiające nastrój — magnez

Niedobory magnezu mogą być powodem zaburzeń nastroju objawiających się złością, depresją, a nawet chorobą dwubiegunową. Istnieją doniesienia naukowe, potwierdzające związek niedoboru magnezu z obniżeniem poziomu serotoniny. Dlatego też uzupełnienie niedoborów tego pierwiastka jest jednym z naturalnych sposobów walki z depresją. [1][2][3][4]

 

Chociaż magnez jest obecny w dużej ilości produktów, większość ludzi nie dostarcza zalecanej dziennej dawki (320-420 mg) tego pierwiastka. Co więcej, równowaga jonów magnezowych może zostać zachwiana na skutek chorób oraz czynników takich jak nadmierne spożycie alkoholu, kawy czy chroniczny stres.

 

  

Gdzie znajdziesz magnez ?

 

Magnezu dostarczysz, spożywając: szpinak, migdały, ciemną czekoladę, nasiona dyni, liście buraka, jogurty, owoc awokado, orzechy nerkowca, banany, czarną fasolę, płatki owsiane, łososia, ziemniaki oraz orzeszki arachidowe.

 

 

 

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

Please reload

Podobne posty

Komentarze

This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now